Facebook satura veidošana

Facebook patērē vairāk nekā 2 miljardi aktīvo lietotāju, kas ļauj uzņēmumiem sasniegt lielu mērķauditoriju no visas pasaules. Atšķirībā no citām platfomām, tā aptver gandrīz visu vecuma grupu un tautību interneta lietotājus. Tā ir ērti un joprojām visvairāk lietotā platforma, kur publicēt dažāda veida saturu – no tekstiem un attēliem līdz video un tiešraidēm, kas ļauj uzņēmumiem būt radošiem un elastīgiem savā mārketingā.
Palielina zīmola atpazīstamību
Regulārs saturs palīdz uzņēmumam kļūt pamanāmam un veidot ciešākas attiecības ar sekotājiem, kas veicina zīmola atpazīstamību.
Uzlabo klientu iesaisti
Ievietojot vērtīgu un interesantu saturu, uzņēmumi var veicināt klientu komentārus, reakcijas un dalīšanos, kas palielina iesaisti un veicina aktīvu diskusiju ap zīmolu.
Piesaista jaunus klientus
Ar regulāru un mērķētu saturu uzņēmumi var piesaistīt jaunus sekotājus un potenciālos klientus, kuriem var būt interese par viņu produktiem vai pakalpojumiem.
Veicina pārdošanas iespējas
Satura Facebook ļauj uzņēmumiem reklamēt īpašos piedāvājumus, akcijas vai jaunus produktus, kas var tieši veicināt pārdošanas pieaugumu un klientu lojalitāti.
Pakalpojuma process

Līguma noslēgšana
Vienošanās ar biznesa konsultantu par Facebook lapas satura veidošanas pamatprincipiem, publikāciju skaitu, apjomu un mērķiem.

Intervija par tavu biznesu
Ar Jums sazināsies speciālists, lai veiktu 20–30 minūšu interviju par Jūsu nodarbošanos, plānotajiem notikumiem un pasākumiem, par kuriem vēlāk informēsim Jūsu Facebook lapas apmeklētājus.

Publikāciju plāna sastādīšana
Satura mārketinga speciālists, balstoties uz sarunu un tavas Facebok lapas, mājaslapas un citu interneta resursu analīzi, sagatavos publikāciju plānu pirmajiem trim mēnešiem un saskaņos to ar Jums.

Facebook lapas satura veidošana
Tava Facebook lapa regulāri tiks papildināta ar jaunām publikācijām atbilstoši apstiprinātajam plānam.

Rezultātu analīze un jauna satura veidošana
Satura mārketinga speciālists izanalizēs publikāciju statistiku un, ņemot vērā esošos rezultātus, sagatavos apstiprināšanai publikāciju plānu nākamajam ceturksnim.
